آموزشگاه ترکی استانبولی در کرج

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج

از صفر تا صد: برگزاری کلاس‌های زبان ترکی استانبولی از سطح مقدماتی تا پیشرفته

برای تمامی سنین: کلاس‌های گروهی، خصوصی، فشرده و نیمه فشرده

مناسب ترین قیمت: ارائه بهترین قیمت آموزش زبان ترکی استانبولی در کرج 

آماده سازی برای آزمون‌های بین المللی: برای حضور در امتحانات معتبر زبان ترکی TÖMER و TYS

آموزش حرفه‌ای: تنها مرکز تخصصی و حرفه‌ای که کلاس‌های گروهی را تنها با 5 زبان آموز در هر کلاس و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند. 

برترین مدرسین کشوری: مدرسین برتر کشوری، همگی دارای تحصیلات مرتبط (دکتری زبان و ادبیات ترکی استانبولی) و سابقه زندگی در ترکیه و آشنایی با فرهنگ ترکیه

اگر قصد یادگیری زبان ترکی استانبولی را دارید همین حالا باما تماس بگیرید.

آموزشگاه ترکی استانبولی در کرح

پیدا کردن آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج به دلیل کم طرفدارتر بودن نسبت به زبان انگلیسی کاری تقریبا مشکل است، آموزشگاهی که در عین کیفیت کلاس‌ها دارای تجربه و سابقه نیز باشد. در کلاس‌های زبان ترکی استانبولی آموزشگاه زبان راستان کرج، شما آمادگی کامل جهت تحصیل و یا مهاجرت به ترکیه را کسب می‌کنید. آموزشگاه راستان با سابقه بیش از 10 سال آموزش زبان ترکی استانبولی در کرج، جز معدود آموزشگاه‌های دارای مجوز رسمی از آموزش و پرورش است.

آموزشگاه زبان راستان بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج می‌باشد که از بهترین مدرسین و کلاس‌های تخصصی، برای زبان آموزان استفاده می‌کند.

در آموزشگاه زبان ترکی استانبولی راستان چه مهارت‌های کسب می‌کنید:

  • آمادگی برای حضور در دانشگاه‌های برتر ترکیه: کسانی که قصد تحصیل در کشور ترکیه را دارند باید در آزمون بین المللی Tomer شرکت کنند. کتابی که زبان آموزان عزیز جهت آمادگی آزمون باید به آن تسلط پیدا کنند، کتاب HITIT می‌باشد. با آموزش تخصصی این کتاب توسط مدرسین مجرب شما هم بر قواعد و هم بر مکالمه زبان ترکی استانبولی مسلط خواهید شد.
  • آمادگی برای مهاجرت و حضور در جامعه ترک زبان: همچنین به افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند و صرفا خواهان تسلط به مکالمه زبان ترکی هستند کتاب Istanbul تدریس خواهد شد. کتاب استانبول به افرادی که خواهان مهاجرت و زندگی در ترکیه هستند توصیه می‌شود این کتاب شامل 6 کتاب مجزا در 6 سطح c1, c2, b1, b2 , a1, a2 می‌باشد.

برای کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند تسلط بر دو سطح a1 و a2 برای صحبت و ارتباطات روزمره کافی خواهد بود.

تدریس  زبان ترکی استانبولی چه برای مهاجرت و چه تحصیل توسط اساتید مجرب و دارای تحصیلات دانشگاهی انجام خواهد پذیرفت. یکی از نقاط قوت مدرسین زبان ترکی استانبولی راستان نسبت با سایر آموزشگاه‌ها حضور این اساتید در کشور ترکیه و آشنایی کامل آنان با زبان، لهجه و فرهنگ کشور ترکیه می‌باشد.

آموزشگاه راستان

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس‌های زبان ترکی استانبولی در کرج را دارید حتما با ما تماس بگیرید.

شماره‌های تماس:

02633529357 – 09011778071

آموزشگاه ترکی استانبولی در کرج

چرا باید زبان ترکی استانبولی یاد بگیریم؟

تخمین زده می‌شود که بیش از نیمی از جمعیت جهان * حداقل * دو زبانه هستند و این رقم در اینده نیز رو به افزایش خواهد بود. بنابراین شما در این دنیای متغیر کجا قرار می‌گیرید؟ آیا شما خود را بخشی از جمعیت پویای شهروندان جهان می‌دانید یا در جزیره تک زبانه کوچک گیر افتاده‌اید؟ سوال شما باید به این صورت پرسیده شود: “چرا زبان دیگری یاد نمی‌گیرید؟”

اگر انسان کنجکاوی هستید و مایل‌اید که چیزی فراتر از روال زندگی روزانه خود بدانید، صحبت کردن به زبان ترکی (یا هر زبان دیگری به غیر از زبان مادری) زندگی شما را با پر از فرصت‌های شغلی، مسافرت، دوستی، ماجراجویی و عشق خواهد کرد. هر چه که زبان‌های بیشتری بدانید، دنیای شما بزرگتر خواهد بود.

هیچ دلیلی وجود ندارد که دلسرد شوید یا به خود بگویید استعداد آن را ندارید. این ایده که تنها کودکان و از سن پایین می‌توانند دوزبانه شوند یک افسانه است. شما می‌توانید فارغ از سن و سابقه تحصیلی، به زبان دیگری صحبت کنید. شاید هرگز شبیه به زبان مادری نشود اما می‌توانید ارتباط برقرار کنید. حال باید از خود بپرسید که آیا دوست دارید با افرادی از دیگر ملیت‌ها ارتباط برقرار کنید.

یادگیری زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی چیزی بیش از مجموعه‌ای از کلمات و قرار دادن آنان کنار هم با قواعد خاصی است. زبان ترکی زبان گسترده است و به شما امکان دسترسی به جهانی با جمعیتی بیش از 70 میلیون نفر را می‌دهد. زبان مادری در شرق اروپا و آسیای غربی و اکثر آنهایی که در ترکیه زندگی می‌کنند، ترکی استانبولی است، اما جمعیت قابل توجهی از ترک زبانان در یونان، آلمان و اکثر کشورهای هم مرز با ترکیه نیز وجود دارند.

ترکی استانبولی رایج ترین زبان ترکی در جهان است. البته این زبان از خانواده زبان آذربایجانی، ازبکی و قزاقستانی است و شباهات زیادی به این زبان‌ها دارد. اساساً هیچ گونه تلاقی بین زبان فارسی و ترکی استانبولی از نظر واژگان یا دستور زبان وجود ندارد. با این حال اگر با زبان انگلیسی آشنا باشید، زبان ترکی به دلیل اینکه از الفبای لاتین مشابه انگلیسی استفاده می‌کند کار شما راحت‌تر خواهد کرد.

همه چیز درباره یادگیری زبان ترکی استانبولی | فواید یادگیری زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی

دانستن کمی زبان ترکی استانبولی در مجموعه مکالمات خود سویه‌ای جدید را در سطوح مختلف به روی شما باز می‌کند:

زبان ترکی استانبولی برای کسب و کار

دوزبانه بودن فقط برای رزومه شما خوب نیست و می‌تواند حرفه شما را تغییر دهد. دانستن زبان ترکی می‌تواند برای هر کسی که با شرکت‌های ترکی تجارت می‌کند یا قصد کار در این کشور را دارد، بسیار مفید باشد. اقتصاد تازه صنعتی شده ترکیه قویاً پس از بحران مالی 2008 مقاومت کرد و دارای بخش خصوصی با رشد سریع است. از آنجا که تعداد کمی از غیر ترک‌ها به زبان ترکی استانبولی صحبت می‌کنند، یادگیری این زبان می‌تواند به شما یک مهارت نادر بدهد و شما را به یک متخصص مورد نیاز برای همه شرکت‌ها تبدیل کند.

یادگیری زبان ترکی برای مسافرت

سواحل آفتابی، دریاهای آرام، بناهای باستانی، بازارهای پر رونق و معماری نفس‌گیر هر ساله ده‌ها میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند. اما این کشور بسیار بزرگتر و غنی‌تر از آن چیزی است که شما فقط از طریق تورهای گردشگری و سفرهای تفریحی بتوانید بهره کامل را از آن ببرید. وقتی بتوانید به زبان ترکی استانبولی صحبت کنید درهای جدیدی از این کشور به روی شما باز خواهد شد. در نهایت مهمتر از همه صحبت کردن به شما این امکان را می‌دهد تا با مردم سواحل شرقی مدیترانه تا غرب چین ارتباط برقرار کنید.

آموزش زبان ترکی برای مهاجرت

وقتی می‌توانید به راحتی در ترکیه با دیگران صحبت کنید شاید وسوسه ماندن در این کشور فوق العاده برایتان ایجاد شود. البته ترکیه مکان بسیار عالی برای مهاجرت نیز می‌باشد. استانبول پرجمعیت ترین شهر ترکیه، فرصت‌های زیادی را برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل در دانشگاه‌های معتبر در خارج از کشور هستند و متخصصانی که به دنبال فرصت‌های جدید شغلی در یک اقتصاد پر جنب و جوش و به سرعت در حال رشد هستند، ارائه می‌دهد. همچنین آب و هوای دلنشین ترکیه و گوشه‌های آرام این کشور، مقصد وسوسه انگیزی برای بازنشستگانی است که در جستجوی هزینه مناسب محل امن برای زندگی هستند، است.

یادگیری زبان ترکی استانبولی برای آموزش مغز

اگر تصمیم دارید زبان ترکی استانبولی را فقط به عنوان یک سرگرمی یاد بگیرید، دانستن چندین زبان، مغز شما را حتی در سنین بالا سالم و زیرک نگه می‌دارد. دانستن یک زبان دیگر، شبکه دیگری از ارتباطات را بین نورون‌های مغزی برای شما ایجاد می‌کند. هرچه ارتباط عصبی شما بیشتر باشد، حافظه و مهارت حل مسئله شما بهتر خواهد بود.

فرهنگ ترکیه، بدون فیلتر

ترکیه کشوری بین قاره‌ای است – قلمروهایی را در اروپا و آسیا اشغال کرده است – با یک پا محکم در سنت‌های غربی و پای دیگر در شیوه‌های زندگی شرقی ایستاده است. ترکیه به عنوان یک فرهنگ، ترکیبی جذاب از فرهنگ‌های دو قاره است. آیا می‌خواهید با تمام آهنگ‌های عاشقانه تارکان همخوانی کنید، پای به دنیای موسیقی محلی ترکیه بگذارید، رقص شکم را یاد بگیرید و معماری عثمانی را مطالعه کنید.

صحبت کردن به ترکی استانبولی به شما امکان می‌دهد مستقیماً و بدون فیلتر مستقیما دسترسی به این دنیا را داشته باشید. و در آخر اگر ریشه ترکی دارید یادگیری این زبان به شما کمک می‌کند تا میراث خود را بهتر بشناسید.

روش‌های یادگیری زبان ترکی استانبولی | چگونه زبان ترکی را سریع یاد بگیریم

اگرچه زبان ترکی استانبولی در ایران به طور گسترده مورد مطالعه قرار نگرفته است، اما هنوز روش‌های زیادی برای یادگیری آن وجود دارد:

آموزشگاه راستان

کلاس زبان ترکی استانبولی

آموزش کلاسی با معلم و سایر دانش آموزان سنتی ترین روش برای یادگیری زبان است. دلیل حضور در کلاس و شرکت در کلاس‌های زبان ترکی استانبولی ایجاد فرصت مناسب برای صحبت و شنیدن است.

تدریس خصوصی ترکی استانبولی

یادگیری تک نفره با یک معلم امکان تجربه یادگیری کاملاً متناسب و فرصت‌های بیشتری را برای تمرین صحبت کردن فراهم می‌آورد. در مقایسه با کلاسی که معلم باید توجه خود را به ده‌ها دانش آموز تقسیم کند، تدریس خصوصی زبان ترکی معمولاً نتایج سریع تری را به همراه دارد. با این حال، تدریس خصوصی ارزان نیست. شما باید آماده پرداخت هزینه ساعتی بالا برای یک معلم با تجربه باشید.

دوره‌های آنلاین زبان ترکی استانبولی

یادگیری آنلاین در چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و به جایگزینی مناسب برای شیوه‌های سنتی تر آموزش تبدیل شده است. امروزه با توجه به شروع پاندمی بسیاری از آموزشکده‌ها و حتی دانشگاه‌ها به صورت آنلاین هستند. آموزش آنلاین برای کسانی که شرایط حضور و یا وقت کافی ندارند نیز بسیار مناسب می‌باشد.

برنامه موبایل برای یادگیری زبان ترکی

صدها روش برای یادگیری رایگان زبان ترکی در وب وجود دارد. از ویکی گرامر ترکی گرفته تا دوره‌های آنلاین، هیچ کمبود اطلاعاتی در اینترنت وجود ندارد، اما اغلب به صورت شلوغ و ناسازگار ارائه می‌شود که خواندن آن سخت‌تر از یک کتاب دستور زبان است.

برخی از وب سایت‎‌های مطالب آموزشی تعاملی رایگان مانند Duolingo و Memrise نیز زبان ترکی استانبولی را ارائه می‌دهند. البته این برنامه‌ها به محتوای تولید شده توسط کاربر تکیه می‌کنند، این بدان معناست که کیفیت آنان متناقض است و صحت اطلاعات تایید نشده باقی می‌ماند. این امکان وجود دارد که زبان ترکی را بصورت آنلاین رایگان بیاموزید، اما آماده باشید تا با درس‌های زبان خسته کننده، انعطاف ناپذیر، بسیار ابتدایی، طراحی ضعیف یا پر از تبلیغات روبرو شوید.

در مورد زبان روسی بیشتر بدانید: آموزشگاه زبان روسی در کرج

آموزش زبان ترکی استانبولی در کرج

در کلاس‌های زبان ترکی استانبولی آموزشگاه زبان راستان کرج، شما خواهید توانست پس از یک دوره کامل برای آزمون TOMER آماده شوید.

کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی

کتاب دوره آموزش زبان ترکی استانبولی HITIT است که شامل سه کتاب است و هر کتاب در طول دو ترم ارائه می‌شود.

دوره مکالمه زبان ترکی استانبولی در کرج

برای افرادی که می‌خواهند صرفاً در زمینه مکالمه‌ی زبان ترکی استانبولی تسلط پیدا کنند، شرکت در کلاس‌های مبتنی بر کتاب Yedi Iklim 1 و Yedi Iklim 2 توصیه می‌شود که دوره‌های مکالمه ترکی استانبولی در 40 جلسه تکمیل می‌گردد.

برای شرکت در کلاس‌های آموزشگاه زبان ترکی استانبولی راستان امکان پرداخت نقدی و اقساط نیز وجود دارد. تدریس نیز توسط اساتید مجرب و دارای تحصیلات دانشگاهی صورت می‌پذیرد.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از شهریه ها با ما تماس بگیرید:

آدرس: 45 متری گلشهر، خیابان درختی، بعداز دوربرگردان، سمت چپ، پلاک 47 ، آموزشگاه زبان راستان
شماره تلفن:  02633529357 – 33536693-026 – 09011778071
پست الکترونیکی: info[at]rastanli[dot]ir

4.2/5 - (60 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید