آموزشگاه زبان چینی

آموزشگاه زبان چینی در کرج

زبان چینی در سال‌های اخیر به دلیل شرایط سیاسی و روند اقتصادی ایران به یکی از مهمترین زبان‌ها برای یادگیری تبدیل شده است. تحقیقات نشان داده است که به دلیل وجود تعداد زیاد چینی زبانان در هر جای دنیا، زبان چینی در همه جا به کار می‌آید. آموزشگاه زبان راستان مفتخر است که دوره‌های تخصصی آموزش زبان چینی را برای علاقمندان به این زبان ارائه دهد. راستان بهترین آموزشگاه زبان چینی در کرج می‌‎باشد که به طور تخصصی اقدام به آموزش کرده است، ویژگی‌های کلاس‌های زبان چینی در کرج:

  • آموزش به صورت فشرده، نیمه فشرده و عادی
  • برگزاری دوره‌های خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی
  • لازم به ذکر است که کلاس‌های گروهی به دلیل شرایط بیماری کرونا با حداکثر 4 یا 5 نفر تشکیل می‌شود
  • کلاس‌های آنلاین و حضوری بنا به درخواست زبان آموزان
  • تدریس توسط برترین مدرسین کشوری که دارای مدرک معتبر و تحصیلات آکادمیک هستند

آموزشگاه زبان چینی در استان البرز

زبان چینی به دلیل اینکه یکی از سخت‌ترین زبان‌های خارجی برای یادگیری است، شهرت ناخوشایندی دارد. با این حال، به لطف فناوری مدرن و ساده سازی شخصیت‌ها، یادگیری زبان چینی آنقدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست. یکی از مواردی که زبان چینی را برای زبان آموزان ترسناک می‌کند این است که از سیستم نوشتاری متفاوتی استفاده می‌کند و واژگان مشترک کمتری نسبت به اکثر زبان های اروپایی دارد. اما این لزوما کار را سخت‌تر نمی‌کند و فقط باید بدانید که نحوه یادگیری این زبان کاملا متفاوت است.

در واقع، برای تسلط اولیه روی زبان چینی فقط باید حدود 2000 کاراکتر را یاد بگیرید. فرض کنید شما باید 20 کاراکتر را در هفته حفظ کنید. شما می‌توانید در طول دو سال تمام کاراکترهای مورد نیاز برای تسلط اولیه به زبان چینی را یاد بگیرید. اما صحبت‌های ترسناکی در مورد یادگیری زبان چینی وجود دارد.

در مورد زبان ترکی بیشتر بدانید: آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج

یکی از بحث‌های ترسناک در مورد زبان چینی صحبت در مورد حافظه فوق‌العاده‌ای است که افراد باید داشته باشند. در حقیقت شما باید حافظه خوبی برای یادگیری زبان چینی داشته باشید اما می‌توانید از تکنیک‌های خاصی برای یادگیری و حفظ زبان چینی نیز استفاده کنید.

از آنجا که زبان چینی دارای شخصیت‌های مختلف است، تسلط بر زبان چینی نوشتاری می‌تواند یک کار غیرممکن به نظر برسد. با این حال، هنگام یادگیری متوجه خواهید شد که بسیاری از کاراکترهای چینی در واقع از مجموعه ای از حدود 200 کاراکتر ساده‌تر ساخته شده‌اند.

آموزشگاه راستان

کارگاه خنزه (汉字)نویسی(نوشتار چینی)

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در کلاس‌های زبان چینی آموزشگاه زبان راستان کرج، آموزش نویسه‌های چینی (خنزه نویسی چینی) است که علاقه مندان می‌توانند با شرکت در کلاس‌های آموزشگاه، علاوه بر یادگیری زبان چینی، به صورت جداگانه یا همزمان در دوره‌های آموزش نویسه های چینی(خنزه نویسی) نیز شرکت نمایند.

آموزش زبان چینی در کرج

هنگامی که برای اولین بار شروع به یادگیری زبان چینی می‌کنید، شاید سخت باشد که بدانید از کجا شروع کنید. باید بدانید که سخت‌ترین زبان خارجی که می‌توانید یاد بگیرید، اولین زبان شما است. هنگامی که می‌دانید چگونه زبان یاد بگیرید، پیشرفت مداوم بسیار آسان‌تر می‌شود.

اگر هدف شما یادگیری چینی و سریع و کارآمد تا حد ممکن است، این نکات به شما کمک می‌کند از برخی از رایج‌ترین اشتباهاتی که بسیاری از زبان آموزان جدید مرتکب می‌شوند اجتناب کنید:

  1. تن‌های چینی را نادیده نگیرید

تن‌ها احتمالاً مهمترین جنبه یادگیری زبان چینی هستند. وقتی به عنوان یک مبتدی شروع به یادگیری زبان چینی می‌کنید ممکن است که تن‌ها را اشتباه بخوانید یا به آن‌ها توجه نکنید. اما اگر این کار را بکنید، برای درک زبان دیگران و همچنین درک شدن دچار مشکل خواهید شد. بدون آنها، زبان چینی بی معنی می‌شود.

  1. فهرست‌های واژگان تصادفی چینی را حفظ نکنید

این یک مشکل رایج است که ما همیشه برای کسانی که سعی در یادگیری زبان خارجی دارند تاکید می‌کنیم. بیهوده به خاطر سپردن لیست واژگان، اتلاف وقت است. به ویژه اینکه آن‌ها لیستی از کلمات مبهم هستند که اغلب در زندگی روزمره کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در عوض، روی شناسایی موضوعاتی که می‌خواهید در مورد آنها صحبت کنید و یادگیری مهمترین واژگان مورد نیاز برای این کار تمرکز کنید. به این ترتیب شما کلمات مفید را یاد می‌گیرید و به شیوه‌ای طبیعی‌تر صحبت می‌کنید.

  1. هر روز کمی تمرین را فراموش نکنید

با زبان چینی، مانند هر مهارت دیگری، باید به هدف نهایی خود متعهد باشید و هر روز در تمرین خود کوشا باشید. ممکن است گاهی اوقات به نظر نرسد، اما هر تلاشی (هرچند کوچک) در دراز مدت به نتیجه می‌رسد. برای این کار می‌توانید با مثلا هر روز سی دقیقه تمرین و یادگیری شروع کنید. در پایان هفته، سه ساعت و نیم به مطالعه زبان چینی اختصاص داده اید- اگر در حال کار یا تحصیل تمام وقت هستید، این یک موفقیت بزرگ است!

با تمرین حتی چند دقیقه در روز، نتایج سریع تری از آنچه در یادگیری اتفاقی مشاهده می‌کنید، مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید از طریق تعیین هدف و پیگیری پیشرفت روزانه خود، مطالعه زبان چینی را به یک عادت روزانه تبدیل کنید. همچنین می‌توانید در مورد اهداف و برنامه‌های خود با یک شریک مطالعه یا دوست صحبت کنید که می‌تواند شما را در مسیر درست نگه دارد.

  1. از قدرت تکرار غافل نشوید

این یک اشتباه رایج برای زبان آموزان است و کاملاً قابل درک است. حرکت روی چیز جدیدی بسیار هیجان انگیزتر از تکرار مواردی است که قبلاً مطالعه کرده‌اید.

اما تکرار بخش مهمی از یادگیری هر زبانی است. بدون آن، ممکن است سریعتر به سراغ مواد پیشرفته بروید، اما مانند ساختن خانه‌ای روی شن است. بدون پایه محکمی که با تکرار و تسلط بر اصول اولیه ایجاد می‌کنید، نمی‌توانید با مواد دشوارتر خیلی پیش بروید.

زمان اضافی که برای تکرار واژگان صرف می‌کنید چیزی است که به شما کمک می‌کند واقعاً در حافظه شما باقی بماند تا هنگام صحبت کردن بدانید چه می‌خواهید بگویید.

آموزش چینی در کرج

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از شهریه ها با ما تماس بگیرید:

آدرس: 45 متری گلشهر، خیابان درختی، بعداز دوربرگردان، سمت چپ، پلاک 47 ، آموزشگاه زبان راستان
شماره تلفن:  02633529357 – 33536693-026 – 09011778071
پست الکترونیکی: info[at]rastanli[dot]ir

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید